Systemy automatyzacji kierowania. Jak dać sobie radę z nadużyciami?

restaurant Nadużycia popełniane przez pracowników, czyli kradzieży, są znane większości lokalnych restauratorów. Według wywiadów agencji konsultingowych, nierzetelni pracownicy miesięcznie mogą zaszkodzić zakładu w zakresie od 5 do 15% przychodów. Psychologowie twierdzą, że tylko jeden z dziesięciu pracowników mógłby powstrzymać się od kradzieży w każdym wypadku, inna część pracowników nie przegapi okazji do otrzymania szybkiego zysku.

Pytanie «Jak uniknąć kradzieży mienia?» dla wielu właścicieli firm jest nadal otwartym. Zainstalowane systemy monitorowania nie rozwiązuje problemu: przecież dla ogłądania gigabajta informacji i poszukiwania podejrzliwych chwil właściciel jest zmuszony całkowicie zrezygnować z innych obowiązków. Jedynym skutecznym sposobem, pozwalającym zapobiec materialnym stratom wskutek machinacji personelu, pojawia się automatyzacja kierowania za pomocą montażu urządzenia i specjalnych programów dla restauracji.

Najbardziej rozpowszechnione nadużycia

Pracownicy probują oszukać właściciela w każdym miejscu, a nawet jeśli to się zdarza nie tak często, firma bez niezawodnego systemu monitorowania regularnie traci solidne pieniężne sumy. Tak więc, kelner celowo zaniża realizację w sali, obsługując klientów po nie rejestrowanym zamówieniam lub przy użyciu karty rabatowej jednego gościa w kilku zamówieniach. Psoty barmana z niedolaniami, a kucharze — z przeróbką porcji i obsługą poza kolejnością i bez paragonu, także są dawno znane.

Automatyzacja restauracji z wykorzystaniem programów do gastronomii pozwoli:

• Monitorować i koordynować działania personelu;

• Optymalizować koszty poprzez dostęp menedżera i właściciela do ogólnych informacji zawartych w bazie danych.

Najważniejszą rzeczą jest to że restaurator może zracjonalizować swój czas spędzony przy monitoringu pracowników, co daje możliwość skoncentrowania się na rozwoju biznesu i poszukiwaniu nowych metod powiększenia zysku.

Opublikowany w Przydatne informacje.